header01
header02
header03
Your browser is not supported for the Live Clock Timer, please visit the Support Center for support.
tablica
Licznik
  • 1 online:
  • 27 dzisiaj:
  • 20530 razem:

W poniedziałek 9 maja o 6:00 rozpoczęła się zbiórka pod naszą szkołą. Na wycieczkę jechały klasy 5 i 6. Kiedy wyjechaliśmy, musieliśmy wstąpić jeszcze po uczniów ze szkoły podstawowej w Sułoszowej. W drodze do Wrocławia uczniowie rozmawiali oraz zapoznawali się ze swoimi sąsiadami.

Po dojeździe do Wrocławia rozpoczęliśmy zwiedzanie Afrykarium i ZOO. W tych miejscach zobaczyliśmy wiele różnorodnych zwierząt, zarówno wodnych jak i lądowych. Bardzo nam się podobało wśród zwierząt lecz w tej wycieczce zaplanowano także pobyt w Ogrodzie Japońskim. Tam ujrzeliśmy bardzo piękne kwiaty oraz drzewa, które rosną w Japonii. W ogrodzie spostrzegliśmy też jeziorko, w którym pływały ryby. Po wyjściu z tego miejsca musieliśmy czekać na pokaz wód tryskających z wielkiej fontanny. Widok wody poruszającej się zgodnie z muzyką dobiegającą z głośników za nami zachwycił nas. Po wyjeździe z Ogrodu Japońskiego po naszej prawej stronie zobaczyliśmy Halę Stulecia. Następne miało odbyć się poszukiwanie krasnali z Wrocławia, a przy okazji mieliśmy możliwość spaceru po tym sławnym mieście Polski. Niestety nie znaleźliśmy wszystkich krasnali. Pod koniec dnia pojechaliśmy do naszego miejsca noclegu w Zieleńcu, zjedliśmy kolację i poszliśmy się rozpakować.

W drugim dniu po posiłku wyjechaliśmy do Karłowa. Tam ruszyliśmy po długich schodach by zobaczyć jeden ze szczytów Gór Stołowych, czyli Szczeliniec. Stamtąd roztaczał się piękny widok. Po zdobyciu góry pojechaliśmy nad zalew w Radkowie. Ochotnicy mogli sobie zanurzyć nogi w wodzie. Niestety nie udało się nam zobaczyć Twierdzy w Srebrnej Górze, ponieważ nasza orientacja w terenie nie była dobra.

W trzeci dzień zapowiedziano wyjazd do Pragi gdzie zwiedzaliśmy Hradczany, Most Karola, Muzeum Miniatur oraz Stare Miasto. Zadowoleni wróciliśmy do Zieleńca.

W czwartym dniu po zjedzeniu śniadania wybraliśmy się do Złotego Stoku aby poznać Muzeum Hutnictwa i Górnictwa. Dużą atrakcją było płukanie złota między innymi dlatego, że mogliśmy zobaczyć jak dawniej górnicy płukali kruszec i inne cenne minerały. W Osadzie Górniczej czyli parku techniki dane nam było poznać dawną pracę ludzi. Największą sensację wywołał labirynt strachu, do którego mogli wejść tylko najodważniejsi z najodważniejszych. Tor saneczkowy był odpowiedni nawet dla tych najstarszych. To wyjątkowe miejsce znajdowało się w Polanicy-Zdroju impreza zakończyła miniony dzień.

W piątek dzień zaczęliśmy od wyjazdu do Czermnej na szlaku ginących zawodów toczyliśmy naczynia z gliny. Widzieliśmy też prace kowala. W kaplicy czaszek ujrzeliśmy kości i czaszki ludzi z minionych wieków. W Kudowie-Zdrój zwiedzaliśmy uzdrowisko. W muzeum papiernictwa najpierw czerpaliśmy papier, gdy druga grupa zwiedzała muzeum i poznawała historię papiernictwa. Potem role się odwróciły, to my robiliśmy to co druga grupa wcześniej.

W ostatnim dniu pakowaliśmy się po czym wyruszyliśmy do uzdrowiska w Dusznikach Zdrój. Zamek w Mosznej zachwycił nas swoim pięknem. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do Mc Donalda.

Zadowoleni z wycieczki wróciliśmy do domy około godziny 19:00.