header01
header02
header03
Your browser is not supported for the Live Clock Timer, please visit the Support Center for support.
tablica
Licznik
  • 0 online:
  • 34 dzisiaj:
  • 20724 razem:

We wtorek, 28 marca uczniowie z klas 3-6 wraz z nauczycielami, wybrali się na wycieczkę do Pieskowej Skały i Sułoszowej.
Na ten dzień zaplanowana była wizyta na zamku w Pieskowej Skale i w Gminnym Ośrodku Kultury.
O godzinie 7:45 wszyscy już byli w szkole. Po chwili uczniowie już siedzieli w busie . Podróż trwała około 15 minut. Gdy dojechaliśmy na miejsce nauczyciele i dzieci poszli do zamku. Musieliśmy pokonać 68 schodów. Kiedy weszliśmy na teren zamku, przywitał nas pan kustosz.
W pierwszej komnacie zobaczyliśmy makietę 3D. Pan opowiadał nam o historii zamku, że kiedyś był to hotel, a podczas pierwszej wojny światowej sierociniec . Następnie przeszliśmy do innej sali, gdzie były gobeliny, tam oglądaliśmy też obrazy wykonane różnymi technikami. Pan kustosz pokazywał nam ozdoby kominkowe, między innymi smoczycę. Po skończonych lekcjach, udzielonych przez kustosza, poszliśmy do sali komputerowej i graliśmy w gry: „Porządki w muzeum” , „Zbuduj zamek” i w „Pomóż mi się ubrać”. Około godziny 12:00 pojechaliśmy do ośrodka kultury w Sułoszowej. Lepiliśmy tam z gliny. Mogliśmy lepić cokolwiek, ja ulepiłam słonika i wazon. Cali byliśmy brudni, ale mimo tego dobrze się bawiliśmy. Następnie poszliśmy na siłownię, która znajdowała się koło Gimnazjum w Sułoszowej. Spotkaliśmy tam naszych kolegów, którzy jeszcze rok temu chodzili do naszej szkoły. Na siłowni można było ćwiczyć mięśnie brzucha, kręgosłup, kończyny dolne, górne i inne elementy układu ruchu. Obok siłowni było miejsce do biegania. Niektórzy z nas się ścigali. Następnie poszliśmy na plac zabaw, tam przez cały czas jeździliśmy na karuzeli. Niektórzy z nas huśtali się na huśtawkach lub zjeżdżali na zjeżdżalni. Około godziny 15:00 przyjechaliśmy pod szkołę i wszyscy rozeszli się do domu. Ta wycieczka była bardzo ciekawa i myślę, że jeszcze kiedyś na taką się wybierzemy.