8 maja 2017 roku wyjechałam z całą moją klasą i z trzecią klasą ze Sułoszowej na Zieloną Szkołę, o godzinie 6:00 rano.
Po drodze zatrzymaliśmy się na warsztatach w Szymbarku. Było tam wspaniale, ponieważ mieliśmy przewodnika, który bardzo ciekawie opowiadał o różnych rzeczach. Powiedział nam, że to miejsce zdobyło aż pięć rekordów Guinnessa, a były nimi: ogromny fortepian, dwie wielgachne deski, które osiągały nawet 46,53 m , duża ława i ogromna ławka , na której można siedzieć. Atrakcją tej wycieczki był dom odwrócony do góry nogami. Gdy tam weszłam, tak mi się strasznie kręciło w głowie, że nie da tego opisać. Po tych wszystkich atrakcjach, wróciliśmy do autobusu i zmierzaliśmy w kierunku Jastrzębiej Góry. To był udany dzień !

15 maja wyruszyliśmy na wycieczkę do Słowińskiego Parku Narodowego. Szybko zjedliśmy śniadanie i ruszyliśmy w drogę. Gdy dojechaliśmy, mieliśmy zajęcia z Panią przewodnik. Opowiadała nam o ciekawych zjawiskach przyrodniczych i o wydmach. Bawiliśmy się tam w różne zabawy przyrodnicze, np: mieliśmy zgadnąć cień danego ptaka. To było super, po zabawach poszliśmy na ogromne wydmy z piasku. Już w pewnym momencie myślałam, że nie wyjdę ale udało się. Opiekunowie powiedzieli nam, że możemy się po nich turlać. Było tam wspaniale!

16 maja o godzinie 10:00 wyjechaliśmy na następną wycieczkę, do Gdyni. Zwiedziliśmy słynny statek ORP Błyskawica. Na okręcie znajdowało się muzeum Plenerowej Ekspozycji Broni i uzbrojenia morskiego. Zobaczyliśmy przestarzałe i historyczne przedmioty związane z żeglugą. W tych podziemnych pomieszczeniach było genialnie. Po zwiedzeniu statku, poszliśmy do Centrum Nauki Experyment. Mogliśmy zjeżdżać na zjeżdżalniach. Bawiliśmy się tam aż trzy i pół godziny, ale trochę byłam smutna, ponieważ ten czas upłynął bardzo szybko.
Według mnie te trzy dni które opisałam były najlepsze, na pewno nigdy ich nie zapomnę.