ojcow5
header06
header03
header04
Your browser is not supported for the Live Clock Timer, please visit the Support Center for support.
tablica
Licznik
  • 0 online:
  • 32 dzisiaj:
  • 52607 razem:

27 – 31 maja 2019r. uczniowie kl. IV- V naszej szkoły wraz z wychowawczynią i panią od plastyki byli na wycieczce w Kotlinie Kłodzkiej. W poniedziałek zwiedziliśmy Zamek Książ w Wałbrzychu. Pan przewodnik oprowadzał nas po zamku i opowiadał wiele ciekawych historii. Następnie udaliśmy się do największej Górskiej Twierdzy w Europie w Srebrnej Górze.

We wtorek autokarem pojechaliśmy do Dusznik Zdrój. Tam odbyliśmy spacer po Parku Zdrojowym. Potem udaliśmy się do Muzeum Papiernictwa na warsztaty czerpania papieru. Dusznicki młyn papierniczy jest dziś jednym z najcenniejszych zabytków tej techniki w skali świata. Potem zwiedziliśmy Muzeum Zabawek w Kudowie Zdroju.

W środę udaliśmy się do Kopalni Złota w Złotym Stoku, gdzie mogliśmy płukać złoto i zwiedzić Średniowieczny Park Techniki. Zjeżdżaliśmy również po torze saneczkowym w Polanicy Zdroju oraz piliśmy wody lecznicze.

W czwartek udaliśmy się do Kudowy Zdroju, gdzie mogliśmy obejrzeć ginące zawody i własnoręcznie wykonać naczynia z gliny oraz spróbować wiejskiego chleba. Kolejnym punktem wycieczki była Kaplica Czaszek w Czermnej. Najbardziej oczekiwanym momentem okazał się wyjazd do Czech na Safari Park i ZOO. Wycieczka pozostawiła niezapomniane wrażenia.

W piątek odbyła się piesza wycieczka po Błędnych Skałach i powrót do domu.